torsdag 8 april 2010

8 April Idag skall fisteln bort


He he det är inte lätt att ta kort på sig själv men jag ville ha en bild på hur det ser ut innan jag tar bort den.

Idag skall jag åka till Borås och ta bort fisteln eller dränerings slang om man vill kalla den det. Som tur är har de flyttat till den nya avdelningen så jag slipper komma tillbaks till samma ställe som när jag låg inne. Jag mår mycket bättre idag, "kräkningarna" har upphört helt, smaken börjar komma tillbaks mer och mer, är fortfarande trött men jag har kanske inte vilat så mycket som jag borde ha gjort heller. De sista 3 veckorna har jag jobbat 50 % och då har jag jobbat hela dagar när jag jobbat. Har man 11 mil till jobbet så kan man inte åka för att jobba i 4:a timmar. De dagar jag varit hemma och skulle ha vilat på har jag inte alltid varit det så därav har jag varit trött men samtidigt måste man ju testa sig själv för att se vad man orkar. På söndag är sista dagen jag är sjukskriven och sedan måste jag orka. Men självklart också lyssna på min kropp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar