onsdag 14 april 2010

14 April

Hej hej!

Solen skiner och livet är allt bra underbart så här års :)
Hemma är det fullrulle med plantering av fröer och en mängd olika grönsaks förer och lökar har inhandlats. Hoppas nu bara att det är fint väder någon dag i helgen så att vi kan börja plantera ut lite frön. Potatisen får gro lite till innan de skall ner i jorden.
Vikten står ganska still just nu men för kroppens skull är det ganska bra att få den berömda pausen en gång i månaden. De sista dagarna har jag för första gången sedan op känt ett sug efter godis. Så igår när vi åkte hem så köpte jag lite godis och 4 bitar var alldeles tillräckligt för att inte få en dumpning och för att stilla behovet.
Hålet efter dränerings slangen känns bättre och bättre för varje dag. Idag jobbar jag min tredje dag efter sjukskrivningen och tycker att det går bra men är trött då och då. Inget konstigt med det :) Men visst är det typiskt att det fina vädret har behagat dyka upp nu när jag jobbar heltid igen och inte kan njuta eller ta vara på solen. Men men sånt är livet och jag är mycket glad att jag mår bra idag :D

Ha de ha de
Helene

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar