söndag 11 april 2010

11 April 2 månader sedan operationen

Hej hej!

Idag är det två månader sedan första operationen gjordes, idag mår jag mycket bra. Idag har vi utfört en del trädgårds arbete, tagit ett fotbad ute på altanen, planterat blom fröer, och gått den längsta promenaden sedan jag gjorde op :)
Det har varit en underbar dag och jag har nog blivit lite röd om näsan (av solen alltså hehe). Att det har gått två månader känns det inte som, det känns som att det är väldigt länge sedan när det var som jobbigast och när jag inte trodde att de skulle släppa ut mig från sjukhuset igen. Det som är jobbigt nu är att jag fortfarande har svårt för att böja mig ner (med raka ben :D), smaken har inte riktigt kommit tillbaks, huvudet orkar mer än vad kroppen gör så ibland blir jag så trött att det känns som att jag skall ramla ihop i en hög. Imorgon börjar jag arbeta heltid igen och det känns skönt att jag har varit inne och jobbat 50 % i tre veckor så att det förhoppningsvis inte blir så jobbigt för mig nu.

Ha det bäst alla :D
Helene

1 kommentar:

  1. Härligt att höra att det går åt rätt håll. Är så glad för dej :-)

    SvaraRadera