onsdag 23 februari 2011

Glad

Jiiiiipi tjohoooooo

Jag upptäckte precis att jag har fått två kommentarer på mitt förra inlägg.

Det är nu också två som följer mig på bloggen :) Tack Maritta vännen :D :D :D
Förlåt att jag inte har sett det tidigare.

Kul grej hände precis på jobbet. Vi pratade om den nya anläggningen som Schenker bygger i Landvetter och eftersom jag åker förbi varje dag och en av mina kollegor bor i just Landvetter så sa vi att det hade ju varit perfekt om de flyttat trafikledningen dit. Då säger min andra kollega att då säger jag upp mig för jag pendlar inte från Stenungsund till Landvetter. Haha nu tycker jag att du är lite grinig Göran så jag och så skrattade vi. Stenungsund - Landvetter flygplats är knappt 7 mil enkel väg och vi åker 11 mil enkel resa idag.

Imorgon är Magnus med i STT tidingen :D

Massor av kramar till er så att ni håller värmen och var rädda om er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar