fredag 25 februari 2011

Fredag

Idag tänker jag på en av våra chaufförer som gör sin GBP i Kalanderska här i Göteborg. Skall bli spännande att följa hennes resa.

Nästa vecka gör en annan kompis sin buk operation och även det skall bli "kul" att följa och se resultat på. Tror inte att jag kommer att göra någon för som det är nu så har jag inte så mycket överhäng att det kommer att godkännas. Jag lider faktiskt inte så mycket av det heller så att det gör något. Däremot lider jag mer av gäddhänget och brösten. Men det blir en senare historia.

Idag är det fredag så om några timmar tar vi helg och det skall bli så skönt. Pyssla lite hemma, stick café på Söndag, kanske börja lite med släkt forskning och kanske kanske bjuds vi på lite tårta :D

Ha det underbart nu och var rädd om dig
Här kommer en gööör gooer kraaaam från mig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar