söndag 12 juni 2011

Pingst helgen

Det är både roligt och ångest fyllt att köpa nya glasögen. Håll tillgodo :) Vilka tycker ni passar bäst??





I lördags (pingst afton) hade vi bokat tid hos glasögon fabriken i Ullared för nya glasögon. Magnus provade ut först och det blev ett par för den netta summan 2995 kr. Tyckte väl båda två att det är mycket pengar men men behöver man så behöver man. När jag hade provat klart och skulle betala så slutade mina på den NETTA summan 4895 kr. Det borde f*n vara bidrag för oss som måste ha glasögon. Tur att det är 4 år sedan jag köpte ett par senast. Nästa gång vi åker till Thailand 2013 blir det att köpa nya helt enkelt.
När vi kom hem igen bakade jag 3 limpor ett gäng frallor och en frukt kaka. På kvälls kvisten kom Anne upp med ost och garn. Vi hade en jätte trevlig kväll, TACK vännen.
Söndagen blev det bullbak, kant klippning i trädgården, fixade i grönsaks landet samt lite latade mig i solen.
Imorgon är det en ny härlig vecka som from onsdag kommer att bestå av oro från morgon till kväll en vecka framåt. Andreas åker till Turkiet med en kompis Joakim. HJÄLP hur skall detta gå. Min lilla pojk skall åka på sin första charter semester......


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar