onsdag 16 mars 2011

Grattis Andreas

Grattis Andreas till ditt körkort :D



I måndags körde han upp och klarade det :D
Igår när jag var på väg från jobbet till Partille för att fika med Andreas så ringde han och frågade vart jag var. Jag är vid munkebäck för att tanka svarade jag okej då går jag hem från kompisen nu då sa han. När jag någon minut senare kör in o parkerar på tappen så kommer en bil och ställer sig vid pumpen bakom och jag tänker väl inte så mycket på det förrän jag titta upp och såg att det var min Andreas som satt bakom ratten. Automatiskt så tittar jag vem som satt bredvid och övningskörde med honom men där satt ingen :D Jag hade väl mina misstankar när jag var på väg till Partille men var inte riktigt säker på att det var så att han tagit det.

Idag ska jag till Borås på 1 års kontroll. Hoppas att de fått provsvaren från vårdcentralen här i Backa.
Hoppas att jag mår bra ;D nä jag skoja bara, skoj skoj. Det vet jag väl att jag gör och det känns lite konstigt att behöva åka till sjukhuset för att de skall tala om det.



Härom dagen hämtade vi Thailands resenärer på flygplatsen och de hade orcidéer med sig hem. De är ju en underbar blomma. Vi fick med oss lite av dem hem så nu är det så fint på bordet :D

Ha nu en underbar dag i solen nu
Kramiz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar