måndag 23 augusti 2010

Mårdaklevs




Då har vi genomfört Mårdaklevs första flott race och vilken succé det blev.
Jag har aldrig hört så mycket positivt under 24 timmar :) helt otroligt. Så nu blir det en kort semester och sedan börjar vi planeringen till nästa år. Men hjälp hur skall det gå, vilken press vi har på oss nu att toppa detta. Vissa saker kände vi och deltagarna att vi kunde slipa på och vi har en del nyheter att jobba på till nästa år. Vilken adrenalin, fy F*n vad roligt det här var.

Ännu roligare var det i morse när jag ställde mig på vågen och den visade -40,1 kg. Yes, äntligen har jag passerat 40 det har varit lite trögt att komma över den tröskeln men nu är den sprängd och jag siktar på 50 kg.

Ha det gott vänner, sköt om er och njut av dagen.
Kramiz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar