torsdag 5 augusti 2010

5 Augusti

Hejsan

Då fyller man år imorgon och hade väl till en början inte tänkt ha så mycket kalas men vad gör man inte när släkt och vänner vill komma :) Det får bli något lätt att äta och kaffe och frödinge tårta för tiden räcker inte riktigt till. Det går en hel del tid till vårt stundande flott race. Idag har vi ett reportage i Hallands nyheter och för ca en månad sedan hade vi ett reportage i Borås tidningen. Ulrika var uppe med tuppen imorse och blev intervjuad av P4 halland. Den 21/8 går start skottet för Mårdaklevs första flott race. Håll tummarna för att vädret är med oss den dagen.

Det har inte hänt så mycket på vågen de sista veckorna, närmare bestämt ingen ting men det känns ändå som att kroppen minskar. Visst är det konstigt att det skall vara svårt att komma över vissa gränser. Nu är det knappt 2 kg kvar tills jag har gått ner 40 kg. Men jag ger inte upp för det :) För ett par år sedan kunde jag väl inte i min vildaste fantasi föreställa mig att jag skulle lyckas gå ner så mycket. Det börjar synas här och var att jag är skrynklig. Jag skall försöka ta någon bild så ni fattar vad jag menar. Det såg lite skojigt ut på gäddhänget igår :D Tror inte att jag skall få så mycket överbliven hud på magen att jag skall behöva göra en op men visst kommer jag att bli skrynkligare.


kramelikram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar