torsdag 23 juni 2011

Nu är det snart helg

Nu ska det firas midsommar det ska bli underbart och sedan är det bara tre veckor kvar till semestern. Vi har väl inga direkta planer för semestern men när andan faller på och vi känner oss uttråkade så tar vi nog en tur till Danmark/Tyskland ett par dagar.

Efter jobbet idag skall jag/vi försöka träffa Andreas som har varit på sin första utlands semester utan sin mor o far. Ska bli spännande att höra hur han har haft det :)
Sen blir det en del inköp på freeport, hoppas jag hittar något jag kan ha på mig imorgon. Har dok inga stora förväntningar för jag tycker det är jobbigare att hitta kläder nu än innan operationen. Troligen för att jag har mer krav och är mer kräsen :) Därefter skall vi handla mat så vi klarar helgen.

Önskar alla underbara människor en riktigt trevlig midsommar
massa kärlek och kramar från mig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar