torsdag 22 juli 2010

22 Juli







Hej

Nu var det ett tag sedan sist men jag tycker inte att jag har så mycket att skriva om längre. Min kära vän Bosse tyckte dock att jag iaf kunde skriva några rader.

Så hej hopp på er allt är toppen och jag närmar mig -38 kg :D

Det är jätte skönt att känna sig så mycket mindre men samtidigt lite svårt att ta till sig att jag verkligen har gått ner 38 kg. Det är ju helt otroligt många kilo och det känns nästan lite orättvist att säga att det är inte ens jobbigt. Som jag har kämpat i alla år. Men nu är det min tur att ha medvind :) Jag tittade på bilden från den 28 september förra året och har svårt att ta till mig att jag verkligen så ut så. Skall försöka uppdatera med en ny bild snart.

Tre veckors semester har vi hunnit med och då har vi bland annat hunnit med,
- Midsommar
- Namngivnings party
- Hjälpt till att få en båt i havet
- Magnus har fiskat både i havet och i put and take sjö då även Jonas var med :)
- STCC tävling i Falkenberg
- Inflyttnings fest utanför Våxtorp
- Hälsat på familj i Helsingborg
- Tyskland
- Hälsat på vänner i Finland
- Ätit middag med Andreas, Nicole och Jessica i Göteborg :)
- Sist men inte minst har vi gjort en hel del förberedelse arbete inför Mårdaklevs flott race den 21/8.

Ha det gott vänner tills vi hörs igen.

Kramen

1 kommentar:

  1. Fan va fin du är ;-)
    Lite avis måste jag erkänna, vet hur det är med kämpandet, ligger efter med mina 10 kg sen i Januari ;-/

    Men så glad att det går bra för dej nu.

    Keep up the god work :-)

    SvaraRadera